Jestem strasznie ciekawy jakie są Wasze opinie po piątkowej konferencji.
Mi generalnie brakowało trochę mięcha (może akurat trafiłem na takie prezentacje). Dużo rzeczy było zbyt teoretycznych lub bez jakiegoś business case’u pod spodem, a jak już coś było ciekawe (jak np. projekt z wykorzystaniem Beaconów) to z kolei prezentacja nie pokazywała wdrożonego rozwiązania:) BBC i Techsmith mnie mocno zawiodły bo przy skali i ilości projektów, które prowadzą to praktycznie nic nowego/innowacyjnego/ciekawego nie pokazali. Bardzo podobało mi się wystąpienie Marty Eichstaedt na temat wykorzystania webinarów w konferencjach medycznych.
Od strony organizacyjnej wszystko było spoko (nareszcie kanapki były jadalne!:) Na stoiskach dostawców można się było dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy i zobaczyć ciekawe rozwiązania. Fajnie było zobaczyć pierwsze wdrożenia projektów grywalizacyjnych.
Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy postanowili wziąć udział w naszej prezentacji. Pełna sala na prawdę robi wrażenie i mega motywuje do dalszej pracy!
Zamieściłem w sieci naszą prezentację, żeby wszyscy zainteresowani mogli ją spokojnie przejrzeć. W razie pytań wiecie jak nas znaleźć:)
Mam podobne odczucia.
Większość prezentacji była albo bardzo ogólna albo była zwykłą promocją swojej firmy.
Bardzo fajne wystąpienie miał Michał Andera
http://dlcongress.pl/schedule/show-decide/
Jeśli chodzi o stosika, to osobiście jestem rozczarowana. Gdy podchodziłam do jakiegoś, często byłam zbywana. Pan z Techsmith kilkakrotnie wskazywał na gadgety, żebym sobie wzięła i w domyśle… poszła sobie.
Konretnie na stoisku zaprezentowała się zaś firma QuickMeeting. Zdobyłam wszystkie informacje, jakie chciałam.
Nie byłam na Twoim wystąpieniu, ale oglądałam je na Twoim blogu z poprzedniej konferencji.
Twój pomysł na Laboratorium E-learningu zainspirował mnie. Też pracuję w korpo i myślę nad wdrożeniem tej idei przy projekcie, który jest zaplanowany na przyszły rok. Czy zechciałbyś się podzielić, jak rozwiązałeś te kwestie pod względem logistycznym? Dawaliście swojemu zespołowi kilka scenariuszy do wyboru, czy też osoby te pisały fragmenty scenariusza?
PolubieniePolubienie
Cześć Agnieszka,
prezentacja Michała była rzeczywiście fajna, ale moim zdaniem zabrakło konkretnych danych przy prezentowanych przykładach – w jaki sposób przedstawienie treści w formie wizualnej przełożyło się na jej popularność? Główne przesłanie, które zapamiętałem to, że ludzie lepiej przetwarzają obrazy niż tekst (to chyba wszyscy wiemy:)
Jeżeli chodzi o nasze laboratorium to pierwsza wersja scenariusza była przygotowana przez dostawcę na podstawie przygotowanej przez zespół dokładnej koncepcji. Następnie wspólnie go poprawialiśmy i aktualizowaliśmy.
PolubieniePolubienie
Dziękuję za odpowiedź 🙂
Pozdrawiam,
Agnieszka
PolubieniePolubienie
Przepraszam, za lekki off-topic, ale chcę nawiązać bardziej do Państwa prezentacji niż do DLC jako takiego. Zaciekawiła mnie zwłaszcza lista „wrogów”. Jest ona w znaczącej części zbieżna z tezami, które postawiłem w temacie na goldenline. Ponieważ ma Pan podobne doświadczenia to serdecznie zapraszam do dyskusji 🙂
http://www.goldenline.pl/grupy/Komputery_Internet/elearning-professionals/od-e-learningu-wieje-nuda,3556757/
A co do case study w zakresie przełożenia atrakcyjność – efektywność to dysponujemy własnymi danymi i analizami na podstawie pracy z naszymi klientami, chętnie podyskutuję, powiem tylko, że KPI frekwencji na poziomie 90% wewnątrz organizacji (również corpo) i ok. 30% wśród klientów (bez zachęt finansowych) to nie są wygórowane liczby.
PolubieniePolubienie