Zgrywalizowana grywalizacja

Grywalizacja często jest jeszcze nieznana lub mylona z grami. Na potrzeby wewnątrzfirmowe stworzyłem krótką prezentację/szablon. Możecie ją wykorzystać do szybkiego wprowadzanie w temat WWKM (Waszą Wyższą Kadrę Menedżerską:)  Zawiera ona podstawowe informacje i statystyki uzupełnione o proste grywalizacyjne mechanizmy.

Wystarczy dodać trochę przykładów rynkowych, jako zadanie rozpisać jakiś toczący się projekt i trafiacie na rozkładówkę Waszego korpomagazynu!

 

3 myśli na temat “Zgrywalizowana grywalizacja

  1. Bardzo fajny pomysł na firmową prezentację. Myślę, jednak że to co może najbardziej przemawiać do kadry menadżerskiej to nie same mechnizmy (które są ważne na etapie realizacji projektu wdrożenia grywalizacji) tylko cele które można osiągnąć. Zupełnie inaczej będzie odebrany 5% wzrost sprzedaży dzięki wzmożonej motywacji zespołu handlowego, skrócenie onboargingu pracownika z 2 dni szkolenia do 2 godzin + zgamifikowany system e-lerningowy, do którego pracownik powraca co dziennie z przyjemnością, czy oszczędnościach poczynionych w promocji marki czy produktu dzięki zaangażowaniu samych konsumentów do tych działań.

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s