Typowy odbiorca szkoleń został zdefiniowany!

Tym razem znalazłem coś humorystycznego:) Przed rozpoczęciem tworzenie szkolenia bardzo ważne jest poznanie grupy jego przyszłych odbiorców – na czym polega ich praca, jakie mają doświadczenia z pracą na komputerze, ile mają lat to tylko niektóre pytania, na które powinniśmy znać odpowiedź. Jeżeli jednak zapomnieliśmy lub nie mieliśmy możliwości zdobycia tej wiedzy, jeszcze nie wszystko stracone. W tajnych laboratoriach National Geographic naukowcy odkryli jak wygląda..typowy człowiek! Wyniki tego fascynującego badania znajdziecie w poniższym filmie (BTW. to bardzo ciekawy sposób prezentacji informacji)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s