Educamp to nieformalne, otwarte, interaktywne spotkanie ludzi związanych z
nowoczesną edukacją, Internetem i technologiami wspierającymi szkolenia.
Celem spotkania jest integracja środowiska, wymiana doświadczeń i pomysłów oraz dobra zabawa.
Idea
Dyskusja dotyczyć będzie konkretnych rozwiązań i pomysłów na szeroko
rozumianą edukację, trochę o technologiach, start-upach, filozofii
elearningu i nowych trendach, marketingu, e-commerce, usability itd. – tak naprawdę wszystko zależy od tego, czego będą chcieli uczestnicy.
Forma
Spotkanie podlega trzem generalnym zasadom: profesjonalne, nieformalne, otwarte. Profesjonalne,
bo zapraszamy ekspertów, prezentujemy rozwiązania, promujemy idee i
ułatwiamy nawiązywanie kontaktów. Nieformalne, bo przy wejściu obcinamy
krawaty, spotykamy się w knajpie i przede wszystkim rozmawiamy. Otwarte,
bo uczestnictwo nic nie kosztuje, może przyjść każdy i może się nieźle
bawić.
Prelegenci
Eksperci z różnych dziedzin związani z
edukacją, HR-em, mediami, Internetem… po prostu ciekawi ludzie, którzy
mówią o ciekawych rzeczach. Prezentacje tematów trwają około 15
minut, a po każdej prelegenci odpowiadają na pytania uczestników
spotkania. Następnie seria pecha kucha, bardzo dynamicznych prezentacji.
Na koniec panel dyskusyjny w formie: Dzisiaj pytanie – Dzisiaj
odpowiedź.
Zaprezentują się
Rainer Hartlep
Inżynier telekomunikacji, założył firmę TELERAT w 1980 roku. W 1985 r. stworzył multimedialny program nauczania dla pracowników poczty niemieckiej. Zdobył wiele doświadczeń jako kierownik projektów związanych z wprowadzaniem e-learningu w dużych firmach i organizacjach.
Marek Hyła
Dyrektor Zarządzający Centrum Technologii i Innowacji House of Skills. Jest autorem książek „E-learning – od pomysłu do rozwiązania” wydanej w 2003 roku, „Przewodnik po e-learningu” wydanej w 2005 oraz wielu innych tekstów publikowanych w prasie IT oraz HR.
Jarosław Lipszyc
Działacz na rzecz wolnej kultury, dziennikarz i poeta, (za wikipedia) prezes Fundacji Nowoczesna Polska, która prowadzi kilka projektów w ramach których tworzone są otwarte zasoby edukacyjne, dostępne na wolnych licencjach: Wolne Lektury , Wolne podręczniki oraz Czytamy słuchając.
Renata Maroszek
Kilkanaście lat doświadczenia w marketingu, przede wszystkim kosmetyków. Jako twórczyni opartego na internecie programu lojalnościowego Sephory docenia siłę budowania więzi z klientami i efektywność marketingu bezpośredniego.
Mateusz Tułecki
Socjolog zajmujący się Internetem, nowymi technologiami i ich wpływem na życie ludzi. Aktualnie jest pracownikiem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz twórcą i opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych z zakresu „Marketingu w sieci” na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.
Więcej informacji znajdziecie na: www.educamp.pl

Dzięki Bartosz!
PolubieniePolubienie
Bartłomiej!!
PolubieniePolubienie