Szkolenie to nie wodotrysk

Ostatnio biorę udział w ciekawej dyskusji dotyczącej kształtu szkoleń e-learningowych. Jedną z niewielu rzeczy, wobec której wszyscy byli zgodni to stwierdzenie, że profesjonalny content to nie ciąg ekranów wypełnionych zbędnymi interakcjami i skomplikowanymi animacjami. Prawdziwy potencjał tkwi w prostocie i scenariuszu naszego szkolenia. Jako projektanci musimy szukać rozwiązań, które w sposób najbardziej efektywny a nie tylko efektowny przekażą wiedzę użytkownikowi. Interakcje wymuszają większa aktywność u odbiorcy i pozwalają mu sprawdzić zdobyte umiejętności, ale ich projekt nie może się opierać na umieszczeniu jak najwięcej nowinek technicznych i efektów specjalnych. Nie dość, że niepotrzebnie zwiększą one koszt to nie pomogą w osiągnięciu założonego przed projektem celu. Zobaczcie na poniższej prezentacji w jaki sposób dobry scenariusz potrafi wygrać z techniką:)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s