Raport amerykańskiego ministerstwa edukacji

W zeszłym tygodniu pisałem o raporcie stworzonym na potrzeby Amerykańskiego ministerstwa edukacji porównującym nauczanie tradycyjne z online’owym. Pokazał on, że e-learning jest skuteczniejszy i osoby wykorzystujące go w nauce osiągają średnio lepsze rezultaty niż ich "nieWeb’owi" rówieśnicy. Postanowiłem nieco się zagłębić w tą publikację. Oto najważniejsze znaleziska:)

– studenci, którzy część programu mogli zrealizować online, osiągali lepsze wyniki od tych, którzy uczestniczyli w tradycyjnym wykładzie,

– najskuteczniejszym wprowadzeniem do nowego materiału okazał się blended learning,

– skuteczeczność e-learningu praktycznie nie zmienia się (jest wysoka)dla różnego contentu i stylów nauczania,

– elementy takie jak video albo quizy, nie wpływają na ilość materiału zapamiętanego przez studentów,

– nauczanie online może być wzmocnione dając użytkownikom kontrole nad mediami i zmuszając ich do refleksji,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s