M-learning – jak to się robi?

Coraz więcej można przeczytać o m-learningu, czyli nauczaniu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych (smartphone, PDA itp.) Moim zdaniem jednak najwięcej można się dowiedzieć na praktycznych przykładach albo korzystając z konkretnych aplikacji. Judy Brown na swoim blogu umieściła listę najpopularniejszych narzędzi do tworzenia m-learningowego contentu a także serwisów, które np pozwalają na wykorzystywanie GPS w nauczaniu. Warto spojrzeć i zobaczyć parę z nich bo m-learning jest od pewno czasu bardzo prężnie rozwijanym sposobem nauczania.

Authoring Tools

    * Adobe(R) eLearning Suite

    * Chalk Mobile Chalkboard

    * Emantras MobLS Authorer

    * Giunti Labs eXact Mobile

    * Hot Lava Learning Mobile Author

    * Knowledge Direct MOBILE (Performance Support)

    * MentorMate iQpakk

    * Mobile Learning Environment (MLE)

    * RedHalo

    * SumTotal ToolBook

    * Tribal CTAD MyLearning Author (Pocket PC)

    * Trivantis Lectora

    * Vcom3D Vcommunicator Authoring Suite

    * Veodia

Polls and Quizzes

    * Poll Everywhere

    * Turning Technologies ResponseWare

    * Cram (BlackBerry & iPhone)

    * iQuiz Maker (iPod)

    * Pocket Exam Builder

    * PodQuiz-hyperMix Maker

    * QuestionMark

    * Quizzler Maker

    * StudyCell

    * Tribal CTAD SMS quiz author

Other Mobile Tools and Services

    * GPS Tours

    * Instancy Web-based Authoring

    * Intuition

    * KnowledgeShift

    * Modlity

    * OnPoint Digital

    * Rave Campus

Jeżeli znacie jakieś inne narzędziaserwisy podzielcie się nimi z autorką tej listy.

Link: mlearnopedia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s